پوشاک و نساجی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی پوشاک

پوشاک و نساجی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی پوشاک

  • ۰
  • ۰

پوشاک

لباس

همان طور که در قسمت پوشاک و نساجی بیان شد پوشاک، پوششی برای از بین بردن وضوح ظاهری بدن است که وظیفه آن حفاظت از قسمت های مختلف بدن است.

سندباد، سایتی ست B2B که محیطی برای معرفی شرکت ها و محصولاتشان فراهم کرده است که در حیطه های مختلف اطلاعات مفیدی از شرکت ها می توان بدست آورد.

 امروزه فعالیت های زیادی در حیطه ی پوشاک انجام شده است. در دسته بندی پوشاک در سایت سندباد می توان با وارد شدن به زیرگروه آن شرکت های زیادی را که محصولات و حیطه ی کاریشان لباس و پوشش هستند را پیدا کنیم.

سندباد در این زیرگروه شرکت های و تأمین کننده های که انواع مختلفی از پوشش ها چه زمستانی، چه پاییزه و .... و خدماتی چون طراحی و مواردی از قبیل: پالتو و نیم پالتو، خدمات طراحی پوشاک، خدمات تولیدی پوشاک، انبار و ذخیره پوشاک، پوشاک کودک، کت و شلوار، پیراهن، لباس های محلی، لوازم جانبی پوشاک، گرمکن و سویشرت، جوراب، لباس نوزاد، لباس های زیر، مانکن، پیراهن های بارداری، لباس های مردانه،شلوار، شرت و شلوارک، دامن، لباس خواب، لباس ورزشی، لباس های مهمانی، تی شرت، یونیفرم، لباس دست دوم، جلیقه، لباس عروسی، لباس کار، بافتنی، تاب، دارند فعالیت دارند را معرفی کرده است که می تواند با مراجعه به زیر گروه پوشاک و یا کلیک به هر یک از این لینک ها اطلاعات خود را بدست آوردید.

سندباد سبک جدید تجارت


  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • تجارت گستر سندباد

export

import

ایران

صادرات

لباس

واردات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی