پوشاک و نساجی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی پوشاک

پوشاک و نساجی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی پوشاک

  • ۰
  • ۰

خیاطی و دوخت و دوز

خیاطی در لغت به معنای دوزندگی و دوخت و دوز است در کل خیاطی و دوخت و دوز یک هنر است که در صنعت پوشاک و نساجی می باشد و از زمان پارینه سنگی پیش از اختراع نخ و پارچه امر خیاطی و دوخت و دوز بوده است که این عمل را با وسیله های چون  خز، پوست، استخوان و شاخ ها انجام می دادند تا زمانی که به مرور زمان لوازم خیاطی و دوخت و دوز ایجاد شد.

سندباد محیطی برای تجارت الکترونیک B2B_ محیطی برای معرفی شرکت ها_ است در سندباد در مورد حیطه های مختلف سخن گفته شده است.

حیطه ای که مد نظر می باشد حیطه ی پوشاک و نساجی است همان گونه که مشخص است پوشاک و نساجی زیر شاخه های متفاوتی دارد زیر شاخه ای که در اینجا از آن سخن گفته ایم خیاطی و دوخت و دوز می باشد.

سندباد در این زیر شاخه شرکت هایی را که در حیطه ی لوازم خیاطی و دوخت و دوز در کل در حیطه ی خیاطی و دوخت و دوز فعالیت دارند را معرفی نموده است. این شرکت ها فعالیت های از قبیل: اتیکت چسبان تفنگی، لوازم خیاطی، لوازم نساجی کاربردی در منزل دارند را معرفی شده است و پیشنهادهای در حیطه ی خیاطی و دوخت و دوز و لوازم خیاطی ارائه داده است که می توانید با مراجعه به این زیر شاخه ها در سایت سندباد اطلاعات خود را بدست آورید.

سندباد سبک جدید تجارت


  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • تجارت گستر سندباد

export

import

ایران

خیاطی

دوخت و دوز

صادرات

واردات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی